Ingen Lust

0kommentarer

Sitter här med kaffekoppen.
Kom hem nyss från en tur på staden, skulle uträtta lite ärende trodde jag men va kom vi hem med? 2 glas, i fel färg, ett litet rivjärn och en pensel (för mat).
Det bästa var nog lunchen som intog på Henry´s. Blir bara så trött på alla som inte kan vara serviceminded.
Vi frågade om dom hade smörgåsar med kycklingröra, vi såg inga.
Jo, visst hade dom det, men det skulle ju ta lite tid om vi ville ha det.
Jaha, hur lång tid kan man ju då undra.
Sisådär 5 MIN fick man till svar.
Ja, tack. 2 stycken.
Klart jag fattar att det tar några minuter när det inte finns några klara, men vill man sälja eller inte är ju frågan.
Tror dom enbart ville sälja det som låg framme i disken. *puh*

Efter lunchen tog vi en sväng på Cervera.
Men jag hitta ingenting. Tror inte jag är på humör för shopping även om jag VILL. Hittar lixom inget som faller mig i smaken.
Innan vi for hem åkte vi bort till Maroun för att se om han hade några filmer. Jo, det fanns det ju men inte heller här någon som föll pladask i min smak. Men tillslut hitta jag två stycken som verkade ok.



Bad han även kolla om han får in Milleniumtriologin. Har den dock på dvd men skulle vilja ha tv-versionen. *håller tummarna*

Tror jag ska gå en trappa ner o sällskapa lite. Kanske sätta någon av dessa i dvd-spelaren.

Ha det gôtt så länge

Kommentera

Publiceras ej