Inte okej!

0kommentarer

Halv seg dag idag. Har intagit min vanliga plats i soffan med tv.n på o kaffekoppen brevid mig. Det är inte riktigt okej. Ute är det ca 25 grader. Får kanske ta med mig min ny inköpta bok o kaffekoppen ut istället.


Igår hade vi besök av några från Frisörklassen. Vi grillade, drack vin och prata och skratta en hel del. Sågs en gång i somras, sen dess har vi inte setts sen studenten men det känns verkligen inte som det.
Väldigt skönt med sånna vänner tycker jag!
När de dragit sig hemmåt gick jag, T, E o E en trappa ner o där börja festen.



När rösten inte var som den borde, på vissa, kom KG- taxi för att köra oss till Stadt, vi skulle gå på lokal.
Oj Oj, vad lite folk.. iaf som man kände. Kunde nog räkna dom på mina 10 fingrar.
Jag o E, vandra runt lite och fick oss en chock när vi kom in på Hype. Ca 10 pers på dansgolvet. Det va ju nästan skrattretande.
Det blev lite dans tills stängning.

Gick riktigt fort att få med sig T ut, annars hittar han massor med folk han måste prata med och man hittar inte hem förrän så där runt 3 tiden.
Men nu, satt vi i KG- taxi fort som ögat. Först hem till E sen vidare mot Lilleskogsvägen.
Där kom ruset över T och när jag öppna bildörren ramla han ut på plattorna och vägra resa på sig.



Jag sa tack och hej till M, tog T,s glasögon så dom inte skulle gå sönder och gick in o fixa mig för läggdax.
Efter ca 30 minuter hitta han in.
Jag tog som vanligt min bakis och la huvudet på kudden.

Vakna idag och mådde prima, enbart som jag skrev lite halvseg.

Nu får det nog bli lite sol, bok o kaffe.

Ikväll är det kvällsmat i Vinninga. Är inte så sugen men det får gå.


Ha det gôtt!





Kommentera

Publiceras ej