Hoppas på sömn

0kommentarer

Nu har jobbet börjat och rutinerna faller på plats igen, det är skönt.

Började som sagt igår efter en mycket skönt semester. Det kunde dock börjat bättre. Min första kund var 5 minuter sen, vilket annars inte brukar göra så mycket men just idag och när det var SÅ FEL BOKAT! Vilken jävla planta hade bokat det så här?? Vem är det som vägrar lära sig hur det ska va? Jag blir så trött!!
Detta gjorde att jag låg 15 MIN efter tidschemat till min nästa kund och till kunden nr 3. Som tur är fixa jag nr 3 fort så jag precis hann klart när det var dags att gå på lunch. Det va skönt för sen rann tiden iväg och kl 16 fick jag byta om och cykla hem.

Eftersom jag lovat mig själv att mitt nya liv börjat, svira jag om snabbt och lätt till "laga mat kläder" och fixa pannkakor till kvällens middag, åt mellanmål och softa lite innan det var dags att packa väskan och dra sig mot Friskis för andra gången denna vecka.
Skulle tränat med I men tankspridd som hon är (Förlåt) :D glömde hon sin ena sko.. Hoppas du inte gjorde det med flit.. :D
Passet var väldigt bra, lagom tungt eftersom jag kört 75 min dagen innan. Trodde knappt jag skulle klara det men det gick galant.

Väl hemma blev det pannkakor och Fångarna på fortet. Tycket faktiskt det är skönt att det har startat nått på tv.n nu. Skönt när man jobbat, tränat och fixat mat att man får varva ner lite vid tv.n innan man måste lägga sig för att orka dagen därpå.

Idag var det jobb 9- 18.30. Nu känner man att det är på riktigt. Igår var lite mjukstart. :D
När jag kom hem bytte jag om och tog 1 timmes promenad, gick så fort jag orkade med tanke på träningsvärk.. Hann nästan komma ända hem när himlen öppnade sig. Tur det inte regnade mer, då hade jag sett ut som en dränkt katt när jag kommit hem.
Och kvällen avslutades så klart med Fångarna på Fortet, och dagen till ära lyxade vi till det med en sallad från Roma. Gôtt!!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tänkte väl snart sova, börjar visserligen sent men slutar oxå sent imorn vilken innebär att ska jag träna måste jag göra det på morgonen... Ingen rast ingen vila... Hoppas jag kommer upp till mitt nya liv..
Hoppas jag bara kan sova. Har sovit jätte dåligt mån- tis o tis- ons. Mitt eksem har kommit tillbaka och då kliar jag mig i sömnen så vaknar jag när det är försent och det gör svinont för jag rivit hål på alltihop.
I måndagsnatt vaknade T av att hela sängen skaka... Det va jag som kliade mig... Då kan ni tänka er att jag tar i lite grann.. men bara LITE :)
Skämt o sido.. det är svin jobbigt. Det sitter ju inte enbart på min ena hand utan även på rumpan vilket gör att det är jobbigt att sitta för länge, cykla mm..

Tror jag ska släcka nu. Börjar bli trött i ögat.

Ha det gôtt!

Kommentera

Publiceras ej