TJUGOFEM!!!!

1kommentarer

Japp det är vad jag är idag. Oj oj vad tiden går.
Sitter och äter frukost som består av en måltidsersättningsdryck, rolig frukost va på födelsedagen??
Har redan fixt köttet o kycklingen tills ikväll det är skönt för nu kan man slappa lite. Va uppe tidigt, vaknade av några sms från underbara vänner sen kom T med sin underbara stämma och sjöng. Kom med två presenter, jag som inte skulle få nått eftersom jag fick TVÅ par glasögon i julklapp.
En fotokurs och presentkort på Silverknappen. Funderar på om man kanske ska åka förbi där när man hämtar tårtan, kan ju kika lite va dom har. Använder ju inte så mycket smycken eftersom jag får eksem, men när man ska vara fin är det ju roligt att ha nått att smycka sig med. Den som lever får se.

Nu ska jag plocka ordning efter en lite slarvig tjej som bor här. Om jag säger att jag känner henne MYCKET väl, vet ni säkert vem det är.

Återkommer säkert under dagen om inte annat ikväll.

1 kommentarer

Sanna

23 Feb 2010 10:58

GRATTIS!!! Hoppas det blir en trevlig kväll, så ses vi på lördag - då ska det firas! =) Mssa kramar

Kommentera

Publiceras ej