Soffa

0kommentarer

Vet inte riktigt hur jag va i kroppen igår, kände mig helt slut. Det tar ut sin rätt att fylla 25. :D
Va så trött så vid 16 tiden tog jag min bok, la mig i sängen och skulle läsa några kapitel. Det var ju min tanke iaf. Ögonlocken åkte längre o längre ner. Ingen idé att kämpa emot. Det blev att sluta ögonen, som tur var kom T hem strax efter annars kunde jag nog sovit en LÅNG stund.
Jag kom ur sängen och innan det va dags att gå tillbaka gjorde vi ordning våran soffa så den hamna på blocket.
http://www.blocket.se/skaraborg/Soffgrupp_3___2_5_i_tyg_26055922.htm?ca=13&w=1

Eftersom jag somnat när jag egentligen skulle läst hade jag när de va dags på RIKTIGT att somna väldigt svårt för det. Låg o vred mig ett bra tag, läste lite, vred mig igen och vred mig en gång till... till slut. Skönt!

Dags för en dag på jobbet, var ju där senast i måndags så då blir man väldigt sugen på att komma tillbaka. Brukar ju inte kunna hålla mig från jobbet även om jag är ledig, men det kanske bara besvisar en sak. Jag trivs där!

Det var lite lugnt precis när jag kom, men då hade jag ju tid att svara ca 100 gånger på hur min födelsedag varit, eftersom inte alla hör på samtidigt :D
Efter nån timma kom min första kund och dagen sprang mot sitt slut vilket det lätt blir när man har så mycket att göra. Min sista kund gjorde jag slingor på, så jäkla snygga att jag nästan bad om att få ta ett kort.
Bytte om, gick till bilen som jag bokstavligt talat fick skotta ut från parkeringen- hade kommit en hel del snö under dagen. *puh*

Kom hem och fick se att T hade varit och hämtat den nya soffan.
Som vi på riktigt får inviga på lördag.

Imorgon är det fredag. Vad händer då????


Nu får det bli det sista kapitlet.

Kommentera

Publiceras ej