Den som väntar....

0kommentarer

Oj oj.. Tiden den springer iväg o man hinner inte riktigt allt som man skulle vilja. Behöver nog mer än 24 timmar på mitt dygn. Kan man lösa det??
Eftersom det inte va igår jag skrev här sist så kommer jag knappt ihåg vad som hänt så det blir att börja på ny kula.

Denna vecka började som vanligt med jobb hela dagarna långa.
Kvällarna däremot har varit toppen. Måndag var det Date hos V, där vi käkade hur god mat som helst och sen prata bort MÅNGA timmar.. Vart tog den tiden vägen kan man fråga sig...
Igår när kl slog 18, när jag jobbat sen 7.30, var det ombyte snabbt till "michelingubben" och sen kom T o hämta mig på HD:n. Det var middagstajm i stugan. Även C, likt V, hade lyckats med maten. Var dock väldigt trött så jag kände mig inte direkt social, så det är tur att andra lyckas med det så himla bra varenda gång :D

Är ledig idag och hade tänkt att få gjort massor, men va händer? Jo, Katrin tar sovmorgon (ofrivilligt) så när V ringde v det dags att vakna.
Ska fixa lite här sen ska vi dra oss mot Skövde, måste ha nya skor.. Tjejens bäste vän! Eller???
Lite nya kläder vore inte helt fel heller, får väl se vad som kommer med hem.
Ikväll är det After Work med jobbet på campingen. Chefen bjuder på mat o dryck! Tror inte man kan ha en bättre chef!!!!

Nu ska jag snygga till mig lite..

Avslutar med lite snygga kort från helgens bröllop

Mot Kyrkan
Här ska firasHär ser ni par 1, som seriösa
Par 2, behöver man säga mer??? Fina vänner
Det fina brudparet

Kommentera

Publiceras ej