Bara EN dag kvar

1kommentarer

Det är verkligen som ordspråket "säger": Den som väntar på nått gott...... fast i detta fall ALLTID för länge

Tycker det aldrig blir fredag. Tänk, ledig ända till tisdag och denna helg ska tillbringas med undebara vänner. Hur detta kommer gå till kan jag inte riktigt tala om än. Men jag lovar att det kommer komma bilder om några dagar. ;D

Efter jobbet igår tog jag o V en snabbis i några butiker, inte heller det kan jag avslöja, för att färdigställa förberedelserna. Sen hade jag i min fantasi tänkt att jag skulle åka hem, att det skulle bli god mat mm. Men va hände: Katrin stensomna kl 17.30 o vakna igen ca 20. Det var den kvällen.

Idag har det som vanligt varit jobb och efter middagen kom V o M och tog en fika.
Tycker dom är lite negativa till våra planer eller va säger du V???

Nu har dagens avsnitt av Andra avenyn setts och nu är det verkligen sovdax.

1 kommentarer

Virre

01 Apr 2010 08:13

Blev lite smått irriterad när jag kom hem igår, hade ju faktiskt redan bestämt oss egentligen, så vad hände? Är vi verkligen så lättpåverkade? Det trodde inte jag...



Nu ska jag gå upp och kila andra avenyn också, missade det av någon konstig anledning... Det är mycket nu!

Kommentera

Publiceras ej