Energitjuv

0kommentarer

Sitter i soffan med en kopp kaffe och lite kex o bullar, mellanmål enligt mig :D kanske inte det bästa men ibland behöver man verkligen lite socker och det kände jag att jag behövde just NU!

Jobbat som vanligt igår och idag. Det har inte riktigt varit mina dagar, kul o börja veckan så eller inte...
Att vissa personer kan TA så mycket energi från en är helt fascinerande. men då är det skönt att DU finns.
Skönt att dessa dagar är över.

Igår var det tjejkvällsmat hos I, det va mycket trevligt. Borde vi göra oftare, kanske ska ha roterande schema :D ???

Avslutar detta långa inlägg med lite kort från helgen.
Från min 25-års fest, som jag tyckte blev mycket lyckad. Tackar alla mina underbara vänner.


Mycket fina presenter TACK!






Ikväll är det fotokurs hos Johan Söderström, det ska bli riktigt najs. Kul att ha nått att göra efter jobbet.

Kommentera

Publiceras ej