Helgen

1kommentarer

Har precis krypit under täcket och ligger och tittar på Luftslottet som sprängdes. Nu när jag skriver får jag endast höra men det är helt ok, det är så jag för det mesta "ser" på film. Tittar ju, som dom flesta vet, ett antal gånger på mina filmer så jag tillslut kan dom utantill och då räcker det att "lyssna" på dom.

Idag har vi haft riktigt fredagsmys
tillsammans med C o M.
Började kvällen med denna middag. Mycket gott o väldigt trevligt att sitta och plocka lite samtidigt som man avklarar många samtalsämnen.
Egentligen gillar jag inte att tv,n sätts på när man har gäster men Solsidan är ju ett fredagsnöje, så dom 30 minuterna kan jag strecka mig till :D
Det programmet är ju verkligen hur roligt som helst.

Kvällen fortsatte i riktig T & C anda. Spotify och Youtube. Lyssna på musik, kolla på helt sjuka klipp etc.
N & T kom för att låna ett bord och de blev kvar en stund. Vi satte på riktig raggarmusik på T,s begäran. Fasen va jag blev sugen på att börja dansa. Bugg, varför inte?? Är det någon som vill med? Det är ju väldigt bra träning.

N skjutsa sedan grabbarna fram till stan och jag fortsatte lyssna på lite musik med T.
Jag tog mig i kragen och plocka ordning, väldigt skönt när man kommer upp imorn, innan jag kröp ner.

Nu får jag nog sluta mina ögon för imorn blir det staden med I på fm sen 59 års kalas i Vinninga sen Rymd på kvällen med I & M. Sådana dagar tycker jag om, när man har mycket att göra och man träffar mycket folk.
Hoppas jag bara hitter något trevligt att ha på mig på kvällen, var ett tag sen jag shoppade så nu vill jag verkligen hitta nått..

1 kommentarer

Sanna

06 Mar 2010 10:58

JAG VILL BUGGA!!! =)

Kommentera

Publiceras ej