Ny Vecka- Nya Tag

0kommentarer

Frukosten är påväg ner i magen och jag är klädd och klar för att bege mig mot jobbet. Usch, detta var jag verkligen inte sugen på idag. EN till ledig dag hade varit riktigt najs. Men men, det är väl bara att bita ihop. Det brukar bli bra när man väl kommer till jobbet o man börjar vakna till men just  nu känns det SÅDÄR! täcket är säkert fortfarande varmt.

Hade tänkt mig att det skulle bli en lugn kväll och TIDIG eftersom jag i lördagsnatt var taxi och gick inte o la mig förrän ca 5.00. Att man tappa en timma va inte riktigt va jag tänkt. Men men, bara att bita i det sura och när kl va närmare 12 igår va det dags att gå upp, fixa sig för att sedan åka på kalas och va social.
Sen blev det kvällsmat med I o L och bara slappa och det va skönt.

Nu är det snart jobb. och nedräkning av denna vecka. Längtar till fredag både för det är då det HÄNDER + att jag har hur mycket som helst dom närmsta dagarna. *puh*

Nu ska tänderna bli rena och sen ska jag börja jobba bort denna dag.

Kommentera

Publiceras ej