Orkar inte.. vill inte

0kommentarer

Nerbäddad i soffan och somnar snart så det kanske vore på sin plats att borsta tänderna, tvätta bort sminket och sen lägga sig i sängen.
Skulle vilja ha någon här som bara tar hand om mig, T jobbar natt så det blir till att lägga sig alldeles själv i den kalla sängen. Känner att det kan vara en förkylning på G och då är man, iaf jag, extra i behov av någon här hemma. Hoppas det bara är min näsa som ska göra sig påmind för jag orkar verkligen inte med en förkylning och jag vill inte heller. Visst vore det väl skönt att ha sovmorgon men sen då?? Va gör man när man är sjuk och alla andra är på jobbet och man inte kan träffa någon?? Inget roligt!

Jobbet har rullat på, har haft mycket blandade behandlingar. Har både varit "ute" i salongen och "inne" på SPA, väldigt skönt med variation. Tiden går så fort när man har att göra hela tiden. Underbara dagar! Att solen börjat titta fram gör inte saken sämre precis.
När jag gjort klart för dagen åkte jag raka vägen hem, bytte om och mötte upp S för en långpromenad. Det var riktigt najs, väldigt kallt men va skönt det är att komma ut och även ha nån att prata med hela vägen, iaf nästan hela vägen :D
Väl hemma igen, fixa jag lite "ensam hemma" käk och intog soffläge.

Nu blir det sängen

Kommentera

Publiceras ej