Ser snart inte...

0kommentarer

Att man kan vara så här trött???

Har faktiskt redan krypit under täcket, klockan är inte ens 22 men ögonen faller snart ihop av sig själva. Det är inte riktigt likt mig att hitta till sängen så här dags men ibland överraskar man, men va gör det när det är tomt på andra sidan av sängen. Det var visst en dator som behövde en operation..

Idag var den tyngsta dagen. Har en riktigt lång dag i månaden. 7.30- 18, det suger men va gör man inte. När andra inte ställer upp för laget får man lösa det själv. Tur för dig att det ENDAST är EN dag/ månad!
Kom upp i tid och det gick lättare än vad jag trott, tills jag fick fram frukosten och jag av en dålig vana drog täcket över mig när jag åt o kollade på nyhetsmorgon. Kan säga: Man blir inte direkt piggare av det!
Trodde jag skulle få en lugn start på dagen, men ack så fel man kan ha. Strax efter öppning ringde min mob, det var T, trevligt att han ringer så här på morgonkvisten tänkte jag.
Han hade ett litet problem, han kom inte till jobbet och nu undrar ni säkert varför, eftersom vi iaf mars ut har VARSIN bil. Jo, smarta Katrin hade varit i farten och tagit med sig BÅDA nycklarna till hans bil.
Det var min lugna morgon, bara springa till bilen- åka hem så han fick en nyckel- åka tillbaka och springa in på jobbet igen.

Trodde hela min dag skulle bli pannkaka eftersom den inte började så bra. Men vilken tur, det gick hur bra som helst.
Kvällen följde i samma spår och nu ligger man i sängen, mätt o belåten av god korvstroganoff med makaroner.

Imorn är det mycket som står på schemat så

GOD NATT!!!

Kommentera

Publiceras ej