Skulle behöva lite sömn

1kommentarer

Att man kan vara så här trött, helt otroligt. Sitter i siffan, inlindad i filten med datorn i knät.
Kvällen börjar närma sig och helgens avslutning är snart här.

Helgen har varit riktigt bra.
Fredagen bjöd på tv- tittande, tacos och sällskap av M. Skönt att bara vara, det brukar bli så på fredagkväll eftersom man, iaf jag, är helt död efter en veckas jobb. Skulle visserligen jobba på lördagen oxå så jag fick inte riktigt slappna av fullt ut.
Lördagen på jobbet gick hur fort som helst, man hann knappt komma förrän man skulle hem igen. Kanske beror på att jag var helt fullbokad. Ska bli riktigt najs när lönen kommer, känns som det vänt och att folk inte väntar in i det sista utan att dom kommer till oss så dom blir lite snygga o fräscha. Roligt.
Hade helt underbara kunder oxå o det gör ju allt mycket bättre. Kul när man får lite fria händer.
Dagen tog snabbt slut, som sagt sen bar det av till Mc- Konslut. T hade hittat en cykel han var sugen på. Men OM det blir den blir rödlack o INTE svart som T egentligen vill ha. Har inte riktigt sugit klart på karamellen än. Mycket som spelar in. Den är ju inte direkt gratis så jag tror jag får fundera några dagar till.....



Efter Mc- Konsult blev det inhandling av kvällens middag.
Hade bjudit in C & M till middag och melodifestivals final- kväll.

På menyn stod det:
Olje/ Ost fondue med tillbehör och mycket goda viner




Mätta och glada intog vi plats i soffan och det var dags för Finalen.
Vet inte riktigt om jag höll med resten av folket runt om i Sverige om att det var rätt vinnare. Låten är helt ok, men hennes röst stör mig mer o mer. Frågan är nu bara hur bra den kommer slå i Stora Finalen. Tur är väl att alla får kvala in nu för tiden. Då spelar det ingen större roll hur det går, bara man går vidare från kvalet förstås.
Efter Youtube och Spotify drog killarna till Harrys. Eftersom jag gått upp 6.20 var jag hur trött som helst och maten hade gjort att min mage inte var som den skulle så kröp jag under täcket och det var jätte skönt.

När jag vakna imorse undrade jag vad som hade flygit i T. Han va helt knäpp, en riktig retsticka. När han legat nån timme o bara varit på "ret-humör" orkade jag inte med han så han fick åka bort till D. Skönt att vara ensam hemma och ta tag i städ o tvätt i sin egen takt.

Nu blir det kvällsmat hos I & M

1 kommentarer

Anonym

21 Mar 2010 17:33

App, app, app!!! Det här är inte okej Katrin - nu ligger du alldeles för långt efter med uppdateringar! Snäpp upp dig vännen ;)

Kommentera

Publiceras ej