Piff

0kommentarer

Vart tog tiden vägen.. hade tänkt hinna med ett inlägg igår med Icke!..

Får börja med gårdagen som mjukstartade lite..
Klockan 12 började det på riktigt kan man säga. Gjorde mitt för världen och lämnade lite blod. Helt otroligt vad kroppen kan lösa. Man lämnar 4,5 dl och hipp som happ har kroppen löst att det finns lika mycket igen.. Oj Oj, vi är inte dåliga.
Förresten så sökte dom, eller det gör dom väl jämt, men nu frågade dom verkligen om jag hade några vänner som inte va blodgivare. Så alla ni som hittat hit, ta ert ansvar och lämna lite ni med. Man vet aldrig när man kan behöva det.

Väl hemma igen tog vi bilen till Lugnås. Till Petterssons chark. Pyttelitet ställe men gud så gott kött dom har. Blev en rejäl påse att ta med hem av både det ena o det andra.
Påväg hem hoppa vi in på Köttex och Dafgård´s butiken.. I den sist nämda butiken hitta vi lite till som fick följa med oss hem.
Med magarna tomma åkte vi förbi I & M och fick lite mackor o fika. mmm slår aldrig fel!

Åter hemma fick det bli lite påskpiff, vi ska ju trots allt vara här imorgon o då vill man ju fixa lite.



När piffandet var slut fick vi middagsgäster. I & M hade kommit till stan. =)
När efterrätten var uppäten, hamna vi alla i koma.
Det blev att inta sängen.

Vaknade tidigt, redan kl 8, idag. Hör o häpna av mig själv!
Blev lite frukost till gårdagen inspelade BB, oj oj vi har verkligen fastnat i träsket. ORDENTLIGT!!
Fixa ordning mig för att kunna besöka Hjertberg, som jag trodde skulle va överfullt av folk. Blev faktiskt riktigt förvånad, endast 30 min tog det att inhandla allt, inkl små prat med S och panta burkar.

Nu har rumpan hamnat i soffan, men magen börjar göra sig påmind så det får nog bli lite lunch för att sedan se va dagen har att erbjuda.

Hej så länge


Kommentera

Publiceras ej