Underbar Dag!

0kommentarer

Har varit ledig idag och kommer vara det ända till tisdag. Gud vad skönt det är. Tänker man på hur mycket man jobbar jämfört med vad man är ledig så känns det helt ok att ta några dagar ledigt bara för att.

Dagen började riktigt skönt.
Tobias hade fått i uppdrag att väcka mig när han gick upp. Klockan 7 hade han disco med taklampan. Vet inte riktigt om det är ok men men jag vaknade iaf.
Eftersom det var en ledig dag låg jag kvar och drog mig lite innan jag tog på träningskläderna, skor och vikter på benen.



Med musik i öronen blev det en morgonpromenad på ca 5 km.

Åter hemma blev det frukost, NLT och nyhetsmorgon.
Resten av dagen blev lugn o skön. Eftersom solen tog tid på sig att komma fram blev det att softa framför en film innan jag fick rumpan ur soffan och kom in i duschen.

När jag väl blev klar åkte jag bort till Lidens och köpte påskliljor och fjädrar. Lite bilder kommer förhoppningsvis imorgon.
Tänkte piffa lite här hemma eftersom vi ska fira påsk på Lilleskogsvägen. Men jag har ju morgondagen på mig oxå och en stund på lördag. Vill att det ska bli påskmysigt.

När jag använt lite kraft åt att piffa tog jag med mig en kopp te och en bok ut i solen.. Boken kunde jag iofs lämnat inne, somnar så fort jag sätter mig i stolen ute.
Så fick jag lite energi igen.

Kvällen har avslutats i soffan med Sveriges Mästerkock och nu BB i väntan på att T ska komma hem.

Ha det skönt allesammans

Kommentera

Publiceras ej