Kaffe

0kommentarer

Har slagit mig ner på kafé "Vänner" på Södra vägen.
Tröttnade på att fördriva tid på staden. Det va sjukligt med folk.
När jag kom in i Nordstan, som var öppet, kändes det som man kom till en myrstack. Herre jösses. Och va folk har fått sina ögon till vet i tusan. Vissa bara går o råkar man, som jag, titta åt ett annat håll än fram 1 sekund är det sjukt lätt att nån bara går in i en. Det är ju synd att ha lite koll runt sig..

Jag hade i planerna att hitta mig ett par jeans. Har funnit min favorit jeans affär, Zara!

Tänkte att det säkert skulle lätta på folk bara jag kom ut från myrstacken.
Men ICKE!
Myrstacken höll i sig ända till Kompassen.

Väl inne på Zara hitta jag mina favoriter. Till och med 2 par fick följa med mig. Toppen!
Ett par mörkblå, som jag kan tycka är snyggare denna årstid och ett par svarta med dragkedja nertill.
Nu ska dom endast "gå-in". Känner verkligen att jag är på väg åt rätt håll när det gäller kläder.
Hur skönt är inte det lr??

Nu äntligen är det dags för julmys på Liseberg.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej