Mys

0kommentarer

Sitter på tåget till Gbg.
Ska bli mysigt att ta en tur på Liseberg, och lite god mat senare.. Kanske en tur på staden innan jag möter upp <3, får se vad som är öppet eftersom det i natt/morse brann inne på Nordstan o på tvn sa dom att det inte va säkert att dom skulle öppna..

T åkte ju redan igår så därför sitter jag på tåget, med världens puls just nu.
Var tvungen att köpa en ny biljett i herrljunga, eftersom det va två olika tåg jag åkt med, o kö var det så när jag fått ut biljetten ur maskinen var det bara att lägga benen på ryggen.
Shit, tänk om jag missat det..


Gårdagen var riktigt effektiv på Lilleskogsvägen, städ, tvätt o träning. Men på kvällen va det kvalitétstid på Jutegatan.
Blev bjuden på middag och hann mysa ordentligt med B som ena stunden sov o andra stunden var super ledsen. Men va gjorde moster då??
Tog det rätt bra faktiskt eftersom hon tillslut somna i mina armar.
M o V satt lugnt i soffan o kolla film o förhoppningsvis hade det rätt ok ändå.

Tänk om 2 veckor är det jul. Känner att jag inte riktigt är i fas, men ordnar väl sig??
Hoppas det kanske finns nått på Liseberg som göt att jag kan stryka nått från listan.. Vi får se.

Vi hörs..

Kommentera

Publiceras ej