I tid

0kommentarer

Som vanligt är jag uppe med tuppen så jag passar på att ge er en uppdatering INNAN jobbet..

Igår va det ju jobb som vanligt och det var helt ok. Kände att jag inte riktigt var på banan men det kanske det finns anledning till?
Vi får väl se om jag blir nått klokare och kommer på hur man kan va på banan. Det känns iofs mycket bättre idag så jag hoppas det håller i sig.
Man kan säga att vi hade adventstäd igår, det var faktiskt riktigt skönt. Vi hann med en hel del.

Och som vanligt var det eng. kurs efter jobbet.
Hade känt att jag började tröttna, vi har haft en vikarie och hon håller på med mer grammatik än den ordinarie läraren, hos henne är det verkligen konversation.
Det är ju det jag är där för. Så igår, näst sista gången, var det roligt igen. Typiskt.

Snart ska jag sticka till jobbet.

Om man tittar ut kan man ju tro att det är natt.. usch...
Men idag slutar jag redan kl 15, riktigt najs. Då ska jag ta fram mina hantverkshänder, igen, fara till Vinninga och sy gardiner. Det är ju inte direkt nått jag gör varje dag så mamma ska få vara bakom ryggen på mig hade jag tänkt.. smart va?
Ska bli så fint med julgardiner och sen när vi sätter upp ljusstakarna och fixar lite här hemma. längtar.

Nu rullar nog snart cykeln, bäst att hoppa på så jag inte missar den. :D

Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej