På G

0kommentarer

Oj Oj, va jag kom igång på jobbet.
Det var riktigt najs. Fått gjort sånt jag kollat åt i flera veckor men inte hunnit/ fått tummen ur att göra.
Kul när det blir så bra att man bara vill stå o titta hur bra det blev :D
Jobbade 7.30-16.00 så det gick undan kan man säga.

Väl hemma blev det att steka dom 45 köttbullarna jag rullade igår kväll.
Jag tycker, om man har tid alltså, att det verkligen är super bra att köttbullarna får ligga i kylen på ex en skärbräda över natten. Har man inte tid, låt dom ligga så länge det går.
Upplever att dom inte lika lätt går sönder när man börjar steka dom.


Efter maten va det dax för veckans första träningspass, oj oj va trött jag var men va lätt det blir när det är så bra ledare.
Idag fick jag väl för att jag förra veckan sa att jag inte svettades nått.
Idag var det en flod. Inte så fräscht att man är blöt ända till underkläderna och då hade jag inte kissat ner mig :D

Nu sitter jag här med olja i håret, en köttbullemacka i magen tillsammans med, såklart, en kopp te.
Och med en väldigt fin mob.
<3 va snäll o bytte min display, jag har INTE pajjat den tyckte bara det kunde va fräscht med en vit.
Får väl se hur länge den är det förresten... men men då får han väl byta tillbaka.

Nu ska här beställas tapet till en vägg i vårat spa.
Va tycks?



Vi ville gärna ha nått med vatten och att det är ett kort man tagit själv är ju lite roligt oxå.
Det är julafton -06, det kan ni inte ana va?

Nu bannemej får det bli en dusch!

Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej