seg.. segare.. segast

0kommentarer

Tror minsann jag är det sistnämnda. Hur då?? Why??

Sitter i soffan, och orkar inte ta mig för något.
Varför ska det vara så?

Känner ingen motivation till att ta tag i nått, har visserligen plockat ordning och vikt lite tvätt. Borde gå ner o hjälpa T i källaren med spacklingen (kan man säga så) men det tar emot. Ledsen men sant!
Visserligen att kvällen igår blev sen men vi vakna framåt 10 tiden så trött borde man inte vara.

Denna fredag, hade vi inte fredagsmys med Idol.
NEJ, vi hade besök och bjöd på 3-rätters. Tycker det är väldigt roligt att göra nått extra ibland. Annars är det bara på kalas lr nyår.
Varför bara 2 ggr/ år??

Vi bjöd på
*Kräfssoppa med quesadillas
*Schnitzel med klyftpotatis och rotfruktssås, grönsallad
*Äppelpaj och vaniljsås

Det var riktigt gott och hoppas dom inblandade tyckte desamma :D
Vi åt, prata och prata lite till tills klockan blev mitt i natten. Då va det dags att dra täcket över sig.
Tror jag knappt hann till sängen innan jag somna :D

Ikväll, va händer då?
Känns som, "den som lever får se".
Inga planer, men jag blev lite sugen på att se Jägarna. Går dock endast i Skövde.
Det är väldigt många som sagt att den är bra och även om man sitter och tittar på film känns det som att man gör något.
Det handlar nog egentligen, för min del, att jag kommer utanför våran dörr.
Helt enkelt, vi får se.

Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej