Strålande...

1kommentarer

Redan fredag.
Sitter på jobbet o väntar på att klockan ska slå, var här i riktigt god tid eftersom jag skulle köpa en fin paket till morgondagens inflyttningsfest.
Hoppas det faller dom i smaken ;)

Veckan har annars rullat på i sin sakta mak.. (säger man så)
Efter kursen i ons, är jag faktiskt riktigt peppad. Att han kan ha sånt inflytande.... ;)

När jag kom hem på kvällen fick jag ett himla ryck o började städa o sätta upp stjärnor o adventstakar. Blev SÅ himla mysigt.
Nu lyser det från kl 7, och att vakna o gå upp när det lyser så fint gör ju att man blir på strålande ;) humör.. (förhoppningsvis)

Igår när jag kom från jobbet 20.15 var maten fixad o "den förlorade sonen" hade hittat hem :) så det blev bara tv tittande o babbel... Det är jag ju rätt bra på som dom flesta vet..

Nu ska det få bli en kopp te innan det är dax att avklara denna dag...

Vi hörs!

1 kommentarer

Sanna

27 Nov 2011 15:00

Klart att du kommer gilla den rätten - idén har jag ju fått av dig! ;)

Kommentera

Publiceras ej