Surtant

0kommentarer

Nu blev klockan sådär mycket IGEN! Varför kan man aldrig få ur tummen o få upp den tunga rumpan ur soffan o hitta till sängen??
Ja, nu ligger jag iaf här o tänkte bara ge er lite daglig info om vad som hänt i mitt liv.
Egentligen inte så värst mycket eftersom jag igår först jobbade o sen skyndade till träningen.
Det va sjukt jobbigt, tror jag kände sv tisdagens träning en aning. Men jag var sjukt nöjd när jag satt på cykeln hem.
Hemma blev det en av mina favoriträtter: Ceasarsallad!
Hur gott är inte det??
Är nog nästan så jag skulle kunna leva på det ;)
Mätt o fräschare, av en dusch, somna jag av utmattning. *inga snuskiga tankar av er nu* ;D


Idag var det riktigt skönt med en sovmorgon lr kan man säga det när man går upp 7.30 när man börjar 11.00???
Jag hann iaf tvätta två maskiner, dammsuga OCH städa av toan.
Gjorde det så fint att när jag kom till jobbet ville jag bara att dagen skulle ta slut så jag fick komma hem o titta. ;)
Och vips så va faktiskt dagen över.

Hungrig o i hopp om att det fanns någon mat att mätta magen med cykla jag hem.
Vad jag blir arg/sur ja, va ska man bli?

Jag o T hade bestämt, hur töntigt det nu låter att han skulle fixa mat ikväll eftersom jag jobba till 20.00.
Och va gör han?? Lägger klinkers! Visst det är ju jätte bra men är det bara jag som tycker att man kanske kan smsa o kolla om jag istället kan fixa nått.
Så då blev jag lite surtant, tror hungern gjorde mig sån, och tyckte att nu är det bestämt o denna gång ger jag mig inte.
Lagom till 22.00 fick jag mätta magen, för en stund, med mat från Mc Donalds.
Va gör man inte när man hungrig sen 17.00??

Nu tänkte jag iaf sova. Imorn är det först jobb sen väntar 3-rätters på Sjöboden!

Vi hörs, God natt!

Kommentera

Publiceras ej