Tid!!!!

0kommentarer

Shit va fort det gick.
Tog tag i garderoben som jag skrev o det tog bannemej LÅNG TID. Prova, känna efter, tänka efter om man verkligen komma ta på sig plagget när man inte gjort det på länge.
Det blev till slut en papperskasse, av större modell. Så det där jag skrev om att få köpa nytt, det får nog tyvärr vänta ;) Till en början tänkte jag åka till second hand med kassen. Men som en blixt från klar himmel, TRADERA för tusan. Folk som kanske inte har råd lr bara inte vill köpa dyra kläder och att jag får några få korv ören för det, hur bra är inte det.
Det som inte säljs kan man ju skänka..
Sagt och gjort, tog fram datorn och började.
Det tog oxå massa tid och kartonger hade jag ju så klart inte till dom plagg som inte fick plats i ett stort kuvert.
Får helt enkelt fortsätta en annan dag.
Så blev jag iaf inte klar med..... Åh!!!

Hade ju inte all tid i världen eftersom det va måndag och kursdax igen.
Som jag sagt förut, ska faktiskt bli skönt när det är klart.

Efter kursen gjorde jag nått jag normalt aldrig gör, åkte o handla. Gick in på "Klockan" 21.30 när dom stänger 22.00. Ursch, stackare. Sprang igenom affären så dom fick gå hem när dom skulle. Iofs tog ju min handling bara 10 min men ändå.. Dom lär ju tycka att dom som kommer så sent kan tänka på att komma tidigare. Lr tänker dom tvärtom?
Dom kanske vill ha nått att göra till 22.00. Inte vet jag....

Eftersom jag inte riktigt är som alla andra var jag rastlös när jag kom hem så det var lika bra att förbereda för morgondagens middag... Rulla köttbullar.

Nu ska täcket åka på iaf, börjar tidigt imorn.

God natt, Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej