To-do listan är avprickad

0kommentarer

Nu är klockan massor o som vanligt är det jobbdagen imorn så det får bli en snabbis..... Inlägg alltså, va tänkte du på?? ;D

Igår jobbade jag månadens mastodont dag, 7.30-18.00. Inte helt ok från min sida men en vacker dag ska jag ge tillbaka med samma mynt... Lr ska jag? På ett sätt vill man ju inte falla ner till personens nivå. Får nog helt enkelt tänka på saken.
Känner att jag har tid på mig ;)

Efter jobbet hade jag som förslag, bio.
Känns som vi inte gör annat än är i källaren lr så sitter vi vid tv.n. Ville försöka ändra på det, när det ändå inte va nått på dumburken och T hade varit i källaren en stund på dagen.
Men, va blev det? Soffan o tv.n såklart. Blev så jäkla trött så jag tillät mig faktiskt somna i soffan till "äntligen hemma". Va tror du T gjorde då??
Gick en trappa ner.. :)

Idag har det varit "ledig-dag", o äntligen kunde jag pricka av hela to-do listan.

* lämna garn till mormor, ska bli skönt med raggsockar.
* tränat
* höst städat framsidan
* varit på lidens o såklart planterat det jag fick med hem.

Kvällen har slutat som vanligt....... med tv.

Nu säger jag god natt, roligare blir det inte tyvärr..

Kommentera

Publiceras ej