Det går bra nu...

0kommentarer

Sitter i soffan och har precis fått i mig två ostmackor och en kopp te..
Ja, jag vet
vad jag sagt om mackor till kvällsmat.
Inte min favorit men vad gör man inte när man åt lagad mat innan träningen och utan mat efter träningen blir det inga muskler.  :D
Måste bara få slå ett slag för denna produkt:


Det är verkligen super gott att använda istället för smör. Prova du oxå! (Philadelphia orginal funkar lika bra)

Det där med te har verkligen blivit ett uppsving i detta hus.
Förut fick man i sig mycket kaffe och då menar jag mycket kaffe. Både hemma o på jobbet. Inte bra!
Tyvärr, lr jag vet inte om det är tyvärr förresten (??), kommer jag nog försöka att inte ta nån mer kopp kaffe.
Helt sjukt men om man är nickelallergiker , som jag, kan man få allergiskreaktion eftersom alla kaffesorter innehåller nickel, (de sämre har högre dos)
Så det får bli te för mig framöver. :D

Var som "sagt" på träning förut, antingen tog jag inte i tillräckligt lr så har jag faktiskt blivit starkare. Kände att jag inte blev så svettig och tyckte inte det var så jobbigt det brukar vara.
Kanske bara inbillning, men lite kul skulle det ju vara om jag blivit lite bättre :D
Idag var det stationsgympa bas, vilket betyder att man börjar med ca 5-10 min uppvärmning/ kondition och 5-10 min styrka sen väntar 20 stationer som har med styrka att göra, passet avslutas med 10 min kondition. Riktigt roligt, har ni inte testat göra det. (på friskis o svettis)

Måste bara visa er hur snygg jag är just nu...



lr inte.

Har nämligen ricinolja i håret.



Det ska tydligen få håret att växa mellan 3-5 cm/ mån istället för ca 1 cm/ mån. Det skulle ju kunna va helt fantastiskt om det funkar. Vill ju att mitt hår ska växa ut. Vet inte vad jag ska göra med det men det lär vi ju märka, tänker jag :D

Oljan kan du köpa på apoteket för ca 40- 60 kr eller på internet (pris vet jag ej), bara att söka efter ricinolja.
Om du köper den på apoteket, får du fråga personalen eftersom den inte står i butiken.
Egentligen används oljan då man är förstoppad och behöver laxerande effekt.
Så om du tycker det är pinsamt, beställ den på internet.

Jag rekommenderar att använda plasthandskar när du applicerar den, eftersom det är en riktigt kladdig olja.
Häll ut en liten mängd i handen och fördela jämt i båda händer, ut på fingertoppar. Massera ner i hårbotten, resterna du har kvar på händerna efter, drar du ut på längderna. Tvätta efter 20- 25 min håret med schampo o balsam. Använd oljan 2- 3 ggr/ vecka.


Självklart ska jag ta ett kort så jag kan jämföra men har inte riktigt fått hjälp än, svårt att ta på sig själv när man vill ta på nacken :D


Nej, nu tror jag oljan ska ur håret. Får bli en dusch. :D

Vi hörs



Kommentera

Publiceras ej