Hur många timmar???

0kommentarer

Nu tyckte jag att jag var riktigt bra när jag ladda ner blogg.se appen, det höll ju i några dagar. Nu måste jag tänka på att sätta mig vid datorn, vilket jag gärna skjuter på, eftersom appen inte verkar funka. Går jätte bra att skriva men när man ska ladda upp det säger det NEJ. Så om jag är frånvarande är det inte att jag lagt ner det IGEN, utan att jag inte haft tid att sätta mig vid datorn. Mobilen har man ju med överallt, när man har lunch, sitter i en kö lr rent av inte gör nått.

Jaja, va har hänt idag??

Egentligen inte så mycket. Det var ju måndag o det innebär ju jobb även om jag villigt ska erkänna att jag gärna legat kvar i sängen. Min hosta vill absolut inte ge med sig och något hostdämpande får man ju inte ta eftersom det då kan leda till lunginflamation. ajajaj
Så i natt var jag upp o vandra lite i huset några ggr, kl 03.00 facebooka jag o spela lit tetris..
Vill sova några mer timmar i natt.

Trött o hungrig cykla jag hem direkt när kl slog 18. När jag kom hem hade T redan börjat med maten. Tack!
Mätt men fortfarande trött åkte jag iväg, det va dags för engelska kurs. Yes. Enbart för jag ska släppa taget och öppna munnen. Tror jag kan mer än vad jag vill tro. Känner så iaf när man jämför med dom andra och det är ju alltid skönt. Men bra kan alltid bli bättre :D

Kvällen har avslutats med te och "inspektion" i källaren. Det börjar ta form.

Eller va tycker ni? Man kan ju nästan se att det ska bli en bastu med dusch vid sidan om.
Han är inte dålig han. (Mitt <3) :D

Nu ska jag puffa upp kudden och dra täcket över mig. Jobb tidigt imorn. God Natt


Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej