Kurs

0kommentarer

Precis hemkommen från jobbet och tryckt i mig lite hallonfil. Det var helt okej, va egentligen mätt sen lunchen men åt i förebyggande syfte.
Åt nämligen Oxfilépasta från Rhodos till lunch, man får ju passa på när det är Wella som betalar :D eftersom M o G kom o hade kurs från 13- 16.
Vi hade produkt genomgång och fokuserade lite extra på inpackningar man blandar för just DIG! Allt för att man ska kunna få en inpackning/ kur som är för rätt person.
Vi kommer ha denna behandling i tex klippningen och det kommer bli hur bra som helst. När M o G hade åkt stannade några kvar o provade och det va ljuvligt, även om mitt hår inte är gjort för inpackning. Men det behövs!

Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till engelska kursen. Nu har vi kommit till halvtid.
Det tycker jag faktiskt är rätt så skönt, det är absolut inget fel på kursen men jag är nog mer beroende av tid hemma efter jobbet än va jag tror.
Det är mycket man vill hinna med.
Igår bestämde vi även att julen ska firas i vårat hus. Det kommer bli så himla skönt. Ingen att anpassa sig åt, så ni som vill fira jul med mig är hjärtligt välkomna :D
Ser verkligen fram emot att fira här hemma, få stöka i köket innan o när gästerna är här och fixa massa mys för dom.
Toppen!

Nu tror jag det är dags att packa väskan, ska bara hinna plocka ur diskmaskinen :D

Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej