Piggare??

0kommentarer

Vaknat till liv, idag va det riktigt jobbigt. Halsen va värre än värst. Nu känns det bättre som tur är, ska ju jobba imorn.
Frukosten va svår att få ner men till slut gick det. Två koppar te gjorde det aningens bättre.

Tänkte ta en dusch o som jag även sa igår, få nått gjort.

Kanske ska kolla om T vill göra något tillsammans.. På ett sätt skulle jag vilja pressa mig (på ett bra sätt) så jag verkligen känner om det är dags för jobb.
Det tror jag visserligen att det är, måste bara gå upp i tid så jag kommer igång, kroppsligt, innan jobbet börjar.

Tänk, imorn är det redan fredag.
För mig gör det absolut ingenting att tiden går fort.

Va det något uppiggande som hände igår då?
Ja! Ringde ett betydelsefullt samtal. Har ju lite hemligheter för mig. ;)
Fick ett bra svar o hoppas nu att inget krockar.

Nu ska jag ta mig i kragen när tummen ploppat ut. ;)

Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej