Under täcket

1kommentarer

Vaknade ca 04.00 idag, halsen gjorde sig grymt påmind. Kändes att jag levde. ajaj
Efter många om och men sjukskrev jag mig o när vårdcentralen öppnade var jag nästan först på plats. Nr 5, kom in efter 10 min o va ute efter 15 min med ett stort paket Ipren o penicillin. Har fått en halsinfektion så nu blir det piller 1 st 3 ggr om dagen i 10 dar. Usch
Eftersom jag smittar till onsdag förmiddag blir det täcke på o kurera mig. Hur tråkigt är det inte att va sjuk??? Ingen träning eller engelska kurs.
Typiskt att jag ska bli sjuk 2 gången. Jaja så är det.

Nu ska jag vila, kanske äta en kanelbulle lr 2 o bara vara.

Hörs snart

1 kommentarer

Sanna

04 Oct 2011 09:10

Kul att du är tillbaka här! Tråkigt med halsen. Att vara hemma suger, tro mig, jag vet! =)

Kommentera

Publiceras ej