Lugn o fin

0kommentarer

Ja, det gick ju faktiskt att röra sig idag. Trodde det skulle kännas mer efter gårdagens träningspass, det var helt sjukt jag bara skaka i benen när jag lämna Friskis.
Men det är ju skönt, då vet man att man kört järnet. Och att man inte vart där på ett tag...

När jag kom hem möttes jag av middagsförberedelser.
T hade bakat "hemmagjord" pizza botten och förberett allt pålägg.
Men innan vi åt gick vi en trappa ner och satte oss i en varm bastu.
Hur härligt som helst.
Inte för jag var så frusen, då är det ju som skönast att basta.
Ska försöka göra det till en vana 1 gång/ vecka. Min hud mår SÅ mycket bättre av bastun. Är väl att den gamla/ döda huden släpper.
Uppmjukade och härliga var det dax att avnjuta pizzan och slappa i soffan med tvn.
Dröjde inte super länge innan jag checkade in.. för sömn. ;)
Jobb, träning o bastu tog all min kraft.
Man blir så skönt trött.

I skrivandet stund har lunchen hunnit en liten bit ner mot magen.
Här är det full fart. Tyvärr känns det som folk bara irrar omkring.
Blir ju inte bättre.
När en viss kom o sa att det läcker vatten i tvättstugan kände jag att det var dax för lunch. Eller ser jag ut som en rörmokare??
Hoppas em går fort. Orkar inte med det här röriga.. Haha där fick jag till det utan att tänka på det, först.

En liten parentes innan avslut:
Tycker det är lite taskigt att säga som du gör när du inte lever som du lär.
Inte schyst.
Vissa har ju inte valt situation..

Sköt om er.
Kram

Kommentera

Publiceras ej