Ordning och reda

0kommentarer

Hade ju tänkt att hinna skriva några rader innan BB började.
Lyckades inget vidare. Typiskt
Men jag är ju tjej så jag borde kunna göra två saker samtidigt.

Efter en bra dag på jobbet, var det dags för lite ärende, och lite små fix här hemma.
Det känns som det är det enda man gör.
Dammsuger och torkar överallt. Detta byggdamm, man kan ju få ryck för mindre... :D

Ikväll har vi haft middagsbesök.
Tyckte det var jätte trevligt, (ses alldeles för sällan), även när vi hade vår diskussion.
Kanske är lite konstig men jag tycker det är intressant att prata om sånt. Alla får upp ögonen, för vad vi hade på hjärtat.
Hoppas ni inte blev ledsna bara.
Man lär så länge man lever.

Ja, det var nog dom "roliga" raderna jag hade just nu.
Avslutar med ett par trevliga bilder.

Ta hand om er
Kram

T.s fina present från min mamma o pappa. Tycker den passar så bra i vårt sovrum. Slipper man ha varsin ful stol som kläderna ändå åker ner från.

Detta fina kom på posten igår, kommer bli sjukt bra.


Kommentera

Publiceras ej