Samarbete??

1kommentarer

Denna dag kunde absolut slutat bättre, på jobbet alltså.
Känner mig som 5 år o en riktig skvallerbytta. Ser det ut som att jag bryr mig. *not*
Nu är bägaren överfull och va händer då?
Det rinner över.
Vet egentligen inte om jag är arg, ledsen eller bara besviken.
Trodde vi jobbade i ett. Ett team som jag tycker är bra. Vi är nog ett team, men med en ENDA utanför. "Dags att lära dig om du vill komma med i gänget"
Det enda som är skönt är att man vet vilka man har bakom ryggen, på det bra sättet.
Det får räcka nu.
Tror inte du fatta vad du gjorde. Eller så är allt du gör så SJUKT genomtänkt...
Börjar snart tro det sist nämnda.
Tyvärr, för din del, har vi genomskådat dig för länge sen men som dom flesta gör hoppats på en förändring.
Synd att den aldrig kom, för din del.
För nu är det tusans hårt mot hårt, det kan du lita på!!


1 kommentarer

Sanna

17 Apr 2012 12:50

Oj då! Blir lite nyfiken här borta. =) Vilken tid vill du att jag kommer på lördag?

Kommentera

Publiceras ej