Underbara DU! <3

0kommentarer

Att det redan gått nio år sen jag och du blev VI.
Helt sjukt.
Minns det som igår. När jag tänker på det är det inte så konstigt att folk trodde vi var ett par LÅNGT innan vi själva hade "bestämt" det.
Är riktigt glad faktiskt att jag tog mitt förnuft till fånga. Bättre sent än aldrig, eller vad säger du!? Kunde inte bli bättre. :D


från första nyårsfirandet som VI -03

Eftersom självaste dagen var igår firade vi det med ett besök på



Med


Gravad oxfilé med prästost & balsamico



Krabbröra på toast toppad med löjrom med en wasabi & honungs vinegrette


Pistasch-cheesecake med crumble & passionsfrukt sorbet


Lagom trötta, väldigt mätta o nöjda med kvällen begav vi oss hemåt.
Fredag är fredag.

Idag har vi har grejar- dag
Jag har nog varit lite slöare än vissa andra men det är helt ok när det är helg. Fast o andra sidan fick jag oxå klart allt jag tänkt göra.
Tiden är ju inte så viktig.

Kvällen har spenderats med goda vänner o goda drycker.
Nu sitter jag här själv, klar för att dra täcket över huvudet medans dom andra slår klackarna i taket.
Harrys, nja som det känns nu för tiden kan det kvitta.
Kanske att det blir några besök till sommaren när uteserveringar o allt som har med det att göra kommer på plats.

Kanske ska ta o besöka sängen. Har ju lite planer imorgon som jag måste orkar med oavsett tid.

Sköt om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej