Klart..

0kommentarer

Äntligen sitter jag här och har fått tummen ur. Fattar inte hur långt in den kan sitta ibland..??
Har ni samma bekymmer?? :D


Då var påsk över för denna gång. Det var en välbehövd ledighet men som oftast går det alltid för fort.
Som tur är har vi fått gjort en hel del.
Nu ser man ljuset i tunneln vad gäller tvättstugan, då slipper jag tvätta i garaget.
Får man snart oxå ta o besöka Ikea, det är ju alltid trevligt. Kul med en utflykt.
Ville åkt dit för ett tag sen, men egentligen behövde vi inte mer än ljus då.
T tyckte dock ljusen skulle bli lite väl dyra om jag var tvungen att köpa dom på Ikea.. :D
Fattar inte vad han mena.. :D

I år firades påskafton med mor o far.
Tycker det är väldigt trevligt att man kan bjuda/ bli bjuden på middag och ta en glas ihop och bara sitta o tjata en hel kväll.
Denna gång bjöds det på lamm och till efterrätt att mamma fixat chokladfondue, så himla gott..



Annars har det mest var pyssel här hemma. Men nu är det klart och allt ligger på lådan. Så nu finns det ingen återvändo :D



Kommer bli så sjukt bra. Kanske får sluta tänka på det.
Bygger upp sånna förväntningar.
Tankarna får helt enkelt komma o gå...
Ska faktiskt bli så skönt när folk får veta. Både för de fåtal personer som vet om det som inte än har fått prata om det och för mig, att jag äntligen kan få "visa" hur bra allt är.
Speciellt nu när det är som det är på vissa plan.
Skönt när att man kan ge lite glädje dagar som dessa..

Idag har jag känt mig riktigt trött o slö.
Inte orkat ta mig för något. Så efter jobbet hjälptes vi åt att laga mat och lagom till Arga Snickarn tills nu har soffan vart min bästa vän :D
Nu tänkte jag att jag skulle bli vän med sängen.
Som sagt varit väldigt trött idag och de senaste dagarna, när klockan ringt har jag tänkt bara 10 min till vilket har slutat åt 30 min. Oj Oj, då hinner man inte mer än nödvändigt.

Sköt om er o sov gott.
Kram

Kommentera

Publiceras ej