Känslan..

1kommentarer

Oh, idag vill man verkligen sitta ute i solen och ta med sin kaffekopp. Men tyvärr är det lite kyligt tycker jag så det får bli framför datorn istället.
Det funkar ju faktiskt det med, kan man ju skriva några rader.
Effektivitet kallas det :D
Gillar jag!

När solen kommer fram vill man ju ha sommar med en gång. Nästan att man trodde det var det när termometern kom upp till 20° för några dagar sen.
Då tänkte jag: I med båten, ut med motorcykeln. Men hallå Katrin, det är bara mars/ april än.
Lugn o fin :D

Jaha, idag har man varit på upptäcksfärd med mammor o barn.
Ja, mamma är ju mamma till mig o Maria och vi hennes barn, och Maria är mamma till Bella och hon hennes dotter.
Hängde ni med? :D

Vi hittade en hel del bra saker till något som fortfarande komma skall :D
Men snart, snart kan jag om det är någon nyfiken avslöja vad det är.
Kul va?
Men allt kommer ni inte få veta för det kommer inte ens jag få veta förrän dagen är inne.
Dom är luriga....
Tur dom känner mig väl eller...




Träffade en person i en butik vi besökte och fick glädjande nyheter.
Oväntat var det inte. Det man undrat är bara när det skulle komma.. NU! Eller inte nu men snart.
Kul.
Får en lite olustig känsla i magen när man hör sånt av folk.
Men jag får väl tänka på vad som väntar mig så kanske tankarna försvinner...
Det är svårt.
Kan inte riktigt sätta ord på det men jag känner mig, utanför kanske är fel ord men lite åt det hållet kanske det är ändå.
Varför skulle jag vara det?
Alla måste ju få göra som dom vill. Det får ju jag.
Det finns ju faktiskt fler sätt än mitt :D
Det är väl dags att växa upp.
Hoppas bara att det inte är något som krockar med mina planer. Tror jag faktiskt kommer få en tår i ögat då.
Den som lever får se.

Ibland känns det bara som man vill drömma sig iväg.
Tänk förr, oj det känns som man är 100 år, men då man tyckte att man inte hade så mycket bekymmer o man njöt i fulla drag.
Detta var ju ingen dålig tid precis. Ni som var med kan nog minnas att det var en väldigt härlig sommar..



Ne hurru ni, nu är kaffet slut och jag ska iväg igen.

Ta hand om er
Kram

1 kommentarer

Sanna

02 Apr 2012 19:43

Åh, BÄSTA sommaren!!

Vi kan vara "utanför" tillsammans - våra liv är ju ganska simpla än så länge! ;) Så kan vi ta det där andra nästa år, kanske. Ses imorgon!

Kommentera

Publiceras ej