Varva ner..

0kommentarer

Är helt slut.
Valborgsmässoafton och klockan är just nu 23. 39. Katrin ligger redan under täcket.
Trotsar allt vad fest heter. Eller räknas det när man tagit 1 glas vin :D
Var inte alls sugen på det idag, fest alltså.
Kan ju iofs ha att göra med att vi har spenderat hela dagen, näst intill, på Arenan i Skövde med C & J.
Rekommenderar verkligen att åka dit.



Skönt att få komma ner i varv lite och bara vara. Låg ute o sola tom, det va inte äckligt. Vore ju skönt om man kunde få lite färg.

Har känt mig lite ur fas.
Lättretlig, gör små saker jätte STORA.
Det jobbiga med att vara sån tycker jag är när man inte kan förklara varför man är sån. Och att humöret, iaf på mig, går ut över dom jag har runt mig.
Att vissa folk sen tror att dom känner mig, har nog aldrig sett denna sidan av mig. Vet inte om det är bra eller dåligt..
Förhoppningsvis, och jag känner visserligen att det är bättre (men), är det borta imorgon.

Annars dessa lediga dagar har inte bjudit på nått mer exotiskt. Om inte nån tycker tvätt o städ är det förstås?? :D Nja, nödvändigt ont skulle jag kalla det.
Men gud så fint det blev när det var klart.

Då har det redan hunnit bli 1 maj...
Dags att demostrera.. nej, tror jag tar o skiter i det och låter min, förhoppningsvis, soliga 1 maj delas med goda vänner.
Nu ska här sovas.

God natt.
Kram

Kommentera

Publiceras ej