Produktiv dag

0kommentarer

Långfredag...
När man var liten tyckte man att denna dag aldrig tog slut.
Allt var stängt o man hade inget att göra. Kompisar åkte bort och det var en allmänt tråkig dag.
Men den är ju lika lång som alla andra dagar. :D

Fast idag har klockan gått otroligt fort.
Dagens checklista är avklarad och det känns riktigt skönt.

Började med att snygga till kusin vitamin som drar iväg till jobb på söndag morgon och återkommer i okt. Och då är det ju väldigt trevligt att man får hjälpa till. Som vanligt blev han mycket snygg :D

Dagen fortsatte med pyssel hos mamma.
Men allt tar sin tid så vi får fortsätta en annan dag.

Trots att jag sovit typ 10 tim i natt blev jag hemskt trött efter pyssel och lunch.. lr lunch, tidig middag får jag nog kalla det.
Oavsett vilket så fick det bli film och godis tajm.
Det är ju trots allt påsk endast en gång om året :D



Har än så länge tagit mig an "De största vatten".
Som ni ser är det från Arne Dahl serien som jag redan skrivit om.
Säger det igen.
Se dom!
Och mycket godis är kvar. När jag köpte det igår kände jag för att ha en riktig "moffar- kväll", men va hände?
Katrin åt 10 godisar sen tyckte inte magen den ville ha mer. Inte för jag egentligen inte ska äta utan för att det gjorde sjukt ont.
Nackdelen med att vara skötsam... :D

Var egentligen bortbjuden idag men har inte haft nån riktig bra "gå- bort- känsla" och att det snöade, ja ni hörde rätt, gjorde inte saken bättre.
Kände inte för att klä upp mig och gå ut i det kalla o blöta.
Jag trivs rätt bra idag på min plats i soffan.
Har suttit här själv medans T o M varit i garaget hela dagen. Vi har ju våra olika hobbysar, som man måste.
Jag har film o träning bl.a. och han har "greja" av alla dess slag.

Nu ska jag snygga till mig lite o se vad resterande av kvällen erbjuder.



Sköt om er
Kram

Kommentera

Publiceras ej