Avbockat

0kommentarer

Nu är jag riktigt trött men behöver göra ett par saker innan jag somnar...
Självfallet ett kort litet inlägg här.
Tycker jag blivit ordentlig på senaste.. :D
 
Nu är första måndagen avklarade, första måndagen på länge eftersom vi haft öppet endast tis- fre i några veckor.
Gick väldigt bra att jobba, gött när man är så bokad så man knappt hinner prata med kollegorna.
Och på tal om kollegor, givetvis gillar jag er allihop men gud va skönt det är när vi inte jobbar allihop. Ljudvolymen blir något helt annat, det är en annan stämning. Men så är det bara tills nästa vecka.. då är alla i gång igen.. eller??
Förresten då kanske nån skulle ha semester, igen, och veckan därpå tar jag semester i 4 veckor.
Hur gött låter inte det eller?
 
Efter jobbet idag körde jag gasen i bott till I för att köra vidare mot Skövde.
Dags att kolla vad som skulle fixas på hennes klänning. Du kommer bli SÅ fin!
Påvägen dit.. var vi tysta ens i en sekund, kom jag på nu... :D
Bestämde, lr gjorde vi det, vad vi ska skåla i på självaste morgonen..
Tänk, vi ska bara sitta där.. lr... du kanske får passa upp mig lite.. som den lyshustru jag (är/) kommer blir.. hahahaha
men det är väl ok va?
 
När vi kom till Lidk igen och innanför dörren här hemma möttes vi av dukat bord.
 
 
Han är inte dålig min blivande. Har helt klart valt rätt :D
 
Tror inte det blir roligare än så här för nu...
Måste sova, imorgon är en späckad dag!
 
Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej