Good morning sunshines!!

0kommentarer

Vilken underbar dag vaknade upp till.
Men det är väl typiskt när man vart ledig 3 veckor att bästa vädret kommer nu... Jaja, ska inte va som dom flesta o bara klaga på vädret.
För shit, kan inte folk prata om nått annat? Tror, att hade det vart 30 grader hade folk klagat för att det var för varmt.. Aldrig är det bra nog...

Gårdagen som jag trodde skulle bli super stressad gick galant.
Jobbade först 7.30-15.00, det var inte nått kul att gå upp så tidigt men men man får inte alltid välja.
När man väl satte igång var det inte en lugn stund, så helt plötsligt var kl 15.00 och då var det dags för Optiker Karvik. 3:e besöket på 1 vecka.
Har fått för mig att skaffa linser, behöver ju se bra när ringen ska på ;D
Men det finns ju en uppsjö av olika linser så nu hoppas vi att dessa, 3:e paret, jag provar nu ska funka.
Känns än så länge bra. Ska se om dom håller måttet när jag börjar klippa o de far partiklar i luften som kan fastna i ögonen.
....... Vidare mot Vinninga o hämta klänningen....
Hämta upp I i Källby...
Vidare mot Lundsbrunn, klänningen måste sys upp, även tas in lite.. Så kan det bli ;D
Ateljé Festfolk kan jag verkligen rekommendera. Hon är super trevlig och ger den bästa servicen jag har vart med om i klänningsbutiker..
Vidare mot Källby.. Igen...
Hem för mat..
Mätta
Dags för foto-prat. Skönt, det kommer bli en bra dag och förhoppningsvis kommer vi inte behöva gå upp i ottan..
På vägen hem reka vi lite ställen. Toppen!

Jo, men det känns som vi fick gjort en hel del.

Nu ska jag jobba av denna dag.

Kram Katrin

Kommentera

Publiceras ej