Hängig

0kommentarer

Usch, här sitter jag- inne- i soffan med datorn i knät och tvn på.. För en gång skull lyser solen upp men tyvärr varje gång jag kommit ut för att få lite brun färg på min inte än så länge bruna hud.
Det får vi ta i Mexico istället.
 
Imorse var killarna och tog med T för svensexa.
Min blivande fick ta på sin OnePiece och börja med att åka segway.
 Stackarn, han som brukar gå i t-shirt när det är minusgrader..
Visst är han snygg?!
 
Har sovit väldigt konstigt i natt. Hade i uppgift att lägga fram hans outfit och det kunde ju inte göras när han var vaken så när jag behövde gå på toa vid 4 tiden imorse fixa jag det.
Att somna om var till en början en lögn. Trodde inte jag skulle få mer sömn, men till slut somna jag om.. Tyvärr så behövde T besöka toan vid 06 tiden, då märkte han så klart sin outfit o putte på mig för att göra mig uppmärksammad på att jag igår visste att dom skulle komma o ta han idag fast jag sa att jag inget visste :)
Jaja, det jag vill säga med detta är att jag har känt mig lite hängig och seg, har varit svårt att ta tag i saker o ting idag.
Gräset är högt som på en äng och grusit är det på golvet här inne.
Men va gör jag?
Sitter här...
 
Fast o andra sidan, gräsklipparen kan jag inte starta utan startgas... som är, vart??
Grusigare, är det ett ord?, kommer det blir för än så länge är det väder som man kan gå in o ut med skor/ barfota.
 
Sitter och funderar på om jag ska sätta mig ute o slumra lite.. vore skönt. Ikväll blir det käk i Vinninga, dit jag o syster tänkte ta cyklarna, då vore det skönt om man var lite piggare.
 
Det jag är säker på iaf är att det är dags att ta hand om tvätten.
Ha det gott så kanske jag återkommer senare ikväll/natt
 
Kram Katrin
 
 

Kommentera

Publiceras ej