Nytt koncept!

0kommentarer

 
 
 
Borde egentligen klä på mig, platta håret och borsta tänderna. Men jag tycker detta känns så himla mysigt, läser nämligen en tjejs blogg där hon hinner både blogga, och mysa med frukost framför tvn innan jobb så jag tänkte att jag skulle kunna härma henne.
Inte så ofta man hinner det, iofs jag börjar ju jobba kl 9.00 så detta borde ju hinnas med varje morgon men jag är en sådan som gärna ligger i sängen till sista sekund och då är det ändå lång tid kvar tills jag egentligen behöver ta mig hemmifrån. Vill kunna hinna med att plocka ur/ i diskmaskinen eller andra saker som är sköna att ha gjort när jag kommer hem.
Men idag går jag från mitt vanliga koncept o tog till datorn istället.
 
 
Usch, vilket tråkigt väder man vakna upp till idag, har kunnat gå i shorts dom senaste dagarna men inte idag. Klart det bli sämre väder när vi går mot helg. Har dock endel att göra klart innan helgen är slut. Det börjar närma sig nu! 2 veckor kvar, exakt imorgon....
Tur iaf att regnet kom nu och inte igår, då var det festligeheter i lilla Lidköping, Hjulafton. Då samlas allt som har en motor, på stadens torg och runt om så man kan gå o kolla på fina bilar, mc, mopeder mm.
Så klart att jag var där, hade en plan att åka i mckortegen men eftersom min chaufför inte var hemma fick jag hoppa detta även iår. hoppas på nästa :D
Fast själv var jag inte.. fick sällskap av syster, svåger och systerdotter.. och ett helt gäng vänner när vi slog oss ner på Harrys. Mat är alltid tråkigt att äta själv.

När vi kände oss klara tog jag cykeln hem och där... där, var T.
Härligt!
Tyvärr hade han tråkiga nyheter med sig så nu blir det till att planera om en aning. Det löser sig men det är bara så tråkigt att när det kommer till detta ämne går det ALDRIG min väg... Så nästa gång vi kommer på att låna en sådan grej kan vi glömma det innan vi har frågat efter det...
 
Tror det är dags att ta tag i tandborste och plattång!
En fullbokad dag väntar!
Toppen! (som Maria Montazami skulle sagt)
 
Sköt om er, det tänker jag göra.
 
Kram Katrin
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej