Solstrålar

1kommentarer

God Morgon
 
Hinner jag ett litet idag oxå?
Tror´t..
 
Usch, vad svårt jag hade att sova inatt. Vet inte hur många gånger jag vände och vred mig.
Man försöker att inte titta på klockan, så man inte blir stressad. Tillslut så... vilket gjorde att man var rätt så trött imorse.
 
Sitter med ansiktet "" mig, frukosten påväg ner i magen och kaffekoppen håller på att ta slut.
Solen tittade fram för en liten stund sen och det är så härligt. Så här ska man egentligen vakna varenda dag.. men vem, inte jag iaf, vaknar så här tidigt om man inte behöver... Visst att jag har vaknat tidigare än vanligt i helgen men inte riktigt så här tidigt :D
 
Idag är arbetsdagen fram till 16.00 efter det ska jag förhoppningsvis inhandla ett par nya skor/ sandaler, som jag saknar för kommande resa.
Hoppas strl finns kvar från gårdagen.
 
Dags att klä sig, ser nog inte så bra ut att jobba i morgonrock :D
 
KRAM KATRIN

1 kommentarer

Ida

21 Aug 2012 07:44

Bra med d här nya "blogg-innan-jobb" :)

Kommentera

Publiceras ej