Utkast: Aug. 12, 2012

0kommentarer

Underbart att solen vill besöka oss idag igen så detta får bli riktigt snabbt skrivet :D

Känner mig äntligen som mänska. Tror klockan var närmare 05.15 när jag kom till ro o somna.

När jag väl stängde ner datorn runt 1.30 tiden hann jag precis somna in så där skönt ni vet, så ringer första personen och jag blir klarvaken.
Somna om innan nästa ringde hann jag aldrig, då det var på tapeten att dom som var ute skulle efterfesta här. Den gubben gick INTE!
Efter många om o men lyckades jag somna om. Dags för mob att väcka mig.. igen.
T ville hem och ville inte åka taxi. Självklart att man går upp o hämtar vid 4 snåret. Det är bara gnugga sömnen ur ögonen o köra. C var ledsen både via telsamtal o sms att T hade stört mig, att det inte var meningen att han skulle ringa. Men som en mamma hör på sitt barn när allt inte är som det ska hör jag på T. :D
Har man varit ihop ett tag??
Fick även hämta en oväntat nattgäst. När jag väl är ute o åker kan jag lika gärna vara taxi åt fler än en och sover dom här lr där. Vad spelar det för roll? Ingen!

Nu ska det bannemej bli sol. På med bikinin...

KRAM KATRIN

Kommentera

Publiceras ej