1:a Advent

0kommentarer

 
Då var dagen kommen för att tända det första ljuset.
Att det är minus 10- 15 grader och marken är täckt av snö gör ju inte saken direkt sämre.
Det är väl så vi vill ha det denna tid, eller?
Nu känns det iaf inte som det skulle kunna bli slask i första taget. Det är ju alltid possitivt. :D
 
Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon. Vet inte riktigt vad det är med mig men jag tycker jag är trött konstant. Kanske för jag aldrig lägger mig eller så är det helt enkelt något annat som jag inte har svar på.
Så nu för att råda bot på det, ligger jag redan under täckt och klickar. :D
 
Efter frukost till detta ljuset började listan att prickas av.
Först ut var ett besök på Cheapy.
Ville så gärna ha ett hus till fåglarna, dom som än är kvar, för att kunna ge dom lite mat o va passade inte bättre än att T hade hittat ett uppe på vinden. Det är verkligen inte finaste jag sett men det kanske är någon där uppe i det blå som kan titta ner på oss o bli glad att vi anänder det :D
Tycker även att en gran utanför dörren är väldigt mysigt så här års.. Dock har inte ljusen hittat dit än.. men det kommer väl
 
 
Vi passade även på att "göra staden". Det är ju bara julskyltning en gång om året.
Äntligen fick jag tummen ur, så S inte kan klaga längre, att köpa en ny vinterjacka.. Iom mitt medlemskap på VV finns det en hel del kläder som är lite stora och jag tycker inte det är så värst snyggt när det bara hänger.
Fick även med oss ytterligare en sak till vår nya samling... Älskar verkligen hela serien Le Creuset!
(tyvärr får ni inte se mer bilder. då sidan verkar hänga sig varje gång jag laddar upp något nytt...)
 
Återkommer imorgon.
 
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej