Bakslag

1kommentarer

Precis nedbäddad.
Äntligen är denna dagen slut, har nämligen trott att det vart torsdag ända sen igår. Det är riktigt jobbigt.

Denna dagen har vart riktigt seg och som grädde på moset fick jag ett riktigt bakslag efter lunch. Fick tillbaka känslan i huvudet som jag hade i lördags. Det var riktigt otäckt. Visste inte hur det skulle te sig. Kunde denna gången stå upp o genomföra mitt jobb dom 3 sista timmarna men tror dom var dom längsta någonsin.

När klockan var 20.00 fick jag äntligen cykla hem o blev mött i dörren av T som hade, efter min beställning, fixat mat.
Nu var jag hemma och hade verkligen ingen tid att passa men ändå åt jag som jag inte sett mat förut.. tyckte det var jobbigt att jag var tvungen att duscha innan läggdags.. o att gå ner o kolla vad T fixat i källaren tog emot.
Så nu ska Katrin räkna ned timmarna imorgon sen ska hon slappa så inte den berömda väggen kommer mot mig...

Så är jag frånvarande här så behöver jag enbart andas lite.


Tur tomten kom på besök på jobbet så det var något som kunde väga upp denna dag... Tror jag har bästa chefen!


Bäst att sova... För imorn får vi se om det är något spännande i tidningen + att jag behöver några timmars sömn.


Kram på er!

1 kommentarer

Jenny

21 Dec 2012 07:49

Fint kort i tidningen!!

Svar: Tack Tack! :D
Katrin

Kommentera

Publiceras ej