Bultande hjärta...

0kommentarer

Ligger i sängen och ska försöka ta igen mig.
Har vaknat några ggr i natt o tänkt på en sak jag fixade igår kväll men gjorde lite "fel" på.. Jobbigt att behöva komma på en lösning mitt i natten.
Som tur var somnade jag om o vaknade ordentligt vid 9.00 tiden o kom då att tänka på att dagen var fullbokad, enligt mig...
* Fram med tomtar,
* Stryka, hänga upp julgardiner
* Tvätta det sista. Så slipper man bry sig om tvättstugan på några dagar.
* Träffa Bella o ev Sara o Astrid
* Träna


Ni ser... Lugnet i juletider finns inte riktigt.
Istället för date med Sara, fixade jag matbordet helt klart för morgondagen och nu efter jag vart en sväng hos M o V inser jag med bultande hjärta att träningen får avstå.
Ska på "uppesittar-kväll" på Jutegatan ikväll. Komma till förhoppningsvis dukat bord är nog rätt skönt...

Märklig känsla det här....
Lika bra att gå upp, blir ju inte lugnare av att ligga under täcket.. Soffan kanske funkar bättre...

Kommentera

Publiceras ej