Dunk dunk

0kommentarer

Ligger under täcket o kan höra basgången o nästan texten med för den delen.. T är nere i källaren o målar klart det sista rummet.
Och som vissa vet har jag för det mesta inte ont av att somna till lite dunk. Det gäller bara att slappna av, låta hjärta slå i takt och sluta ögonen ;)

Är helt slut i kroppen så det var verkligen skönt att lägga sig.

Dagen, lr rättare sagt jobbet, startade på ett lite annorlunda sätt.
Var i jätte god tid, trots att jag gick- snön gör det svårt att cykla för mig, men när jag kom till jobbet var dörren låst och K som öppnade kunde, liksom jag, inte låsa upp.
Kul att starta med ett fruset lås.
5 min innan klockan slog 9 kom vi in. Tur i oturen trodde min kund hon fått maginfluensa så jag hade tid att lösa starten på salongen.
När det händer nått sånt blir man lite knäpp i huvudet hela dagen..

Direkt efter färdig dag bar det iväg på raska ben till Sirius, dax för spinning.
Har verkligen fastnat för det, hoppas det håller i sig o framför allt att mina knän pallar.
Har fått en dålig ovana bara där på cykeln, efter bara 10 min kollar jag alltid på klockan o tycker att det ska vara över men sen efter den första titten är man med i matchen och tiden har runnit förbi o trampandet är över.. Konstigt det där..?

Kvällen har bestått i matlagning, plock, dusch o lite soffa...

Nu behöver jag verkligen sova.
Tidig uppstigning imorgon.

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej