Var försiktig!

5kommentarer

Igår hände det som man så lätt säger " det händer aldrig mig"
 
Kvällen började så fint med en för öl här hemma medans jag fixa ordning mig för restaurang besök.
Det var öltömning och reducerat pris på maten så varför inte passa på kände vi..?
 
Vi satt där en längre stund och drack några öl, åt en hamburgare och hade väldigt trevligt. Det byttes sällskap på vårt bord, (vi satt ju kvar men det kom nytt folk efter en stund)
Vi kände efter ett tag runt 23 tiden att vi skulle bege oss mot nästa ställe.
T o M drog sig innan mig då jag satt kvar o pratar lite med min bror.
Från första till andra stället kan jag på vinglande ben ta mig, själv. Promenaden tog väl kanske 10 min, inte ovanligt lång tid för det är inte till grannshuset jag skulle.
 
Men direkt när jag kommer till ställe nr 2 känner jag att illamåendet sätter fart och då kan jag bli instängd i mig själv och bara ta min jacka och bege mig hemåt.
T ringde för att fråga om jag ville ha sällskap. Men efterom jag kände att jag än så länge hade koll på läget tackade jag nej och tyckte han kunde vara kvar.
Tyvärr kom jag bara några meter till på gatan innan jag fick upp all mat o öl från kvällen och jag föll ihop. Som tur var hade jag medvetandet kvar så jag kunde få fram mob, ringa T och få ur mig HJÄLP!
Efter en stund ser jag lycktorna från en taxibil.. så jag försöker resa mig från gatan- känner att jag annars kommer bli påkörd. Men jag kommer två steg sen faller jag igen.
Taxichauffören som för mig är känd lägger märke till att något är väldigt konstigt.
Jag blir aggresiv, får panikandning och kan inte kontrollera kroppen.
T anländer strax därpå och det enda som finns att göra är att ringa 112.
När ambulansen kom kunde jag fortfarande inte röra mig så personalen fick lyfta på mig på båren och efter en stund befann jag mig på akuten
 
 
Där det tog en massa prover. Tyvärr kan man inte ta något prov på det jag o T iaf trodde jag fått i mig. GHB.
När man googlar hur man blir stämde flera punkter in på mig.
Efter 4- 5 timmar fick jag lämna akuten för att åka hem och nu har jag äntligen lyckats ta mig upp för att byta säng mot soffa.
 
 
Ska försöka pigga på mig nu så får ni ta hand om er!
 
Håll hårt i era glas.
Kram
 

5 kommentarer

sandra björn

16 Dec 2012 17:50

Usch då! Hoppas allt är bättre nu =)

Sanna

16 Dec 2012 20:30

Men hjälp! Skönt att det gick bra. Har du någon misstanke om vem, eller när?

Sara J

16 Dec 2012 22:38

Fy fan vad hemskt! Hoppas du mår bättre snart, krya på dig! Kram

Jenny & wilda

16 Dec 2012 23:45



Men usch, fy vad obehagligt!!

Tur att både taxichauffören och T kom i " såpass tid" så inget annat hände!!

ANNA

19 Dec 2012 17:36

Men fy va hemskt :( Hoppas du repat dig!

Kommentera

Publiceras ej