Då har turen kommit till mig

0kommentarer



Trodde jag skulle klara mig men det känns som att förkylningen är på intågande.
Attans! Inte alls nån bra planering, tänker jag.

Så istället för som jag skrev igår att göra nått trevligt av denna söndag får det bli täcke o stora temuggar i soffan.


Jag tror stenhårt på att det bästa botmedlet är vila.
Kanske det var så att T kände på sig det igår när han köpte tv- spelet :D

Tyvärr tror jag att jag kan ha blivit smittad på jobbet.
Kundernas sjukdomar brukar jag klara av eftersom dom är hos oss ett kortare tag.
Men när någon ur personalen är såpass sjuk att man får lägga sig på soffan mellan kunderna är det nog att rekommendera att åka hem.
Var nämligen o hämta mer Aloe Vera hos E, då även hon sa att hon kände av en tendens till förkylning.

Än så länge, som ni förstår, har vi endast fått i oss frukost. Det va smarrigt.
När jag ändå var ute o for åkte jag förbi ICA och handla lite goda frallor.
Mmm ibland får man lyxa till det, men det kostar. :D
Börjar ju närma mig mitt mål o då vill jag inte äta mer än jag får.
Och med tanka på att kommande vecka inte kommer bli så ordentlig :D

Nu blir det Mario för hela slanten!

Ta hand om er!

Kommentera

Publiceras ej