Öppna ögonen

0kommentarer

Skönt att klockan närmar sig 13, då kan man börja räkna ner. Känner mig inte riktigt på banan idag heller.
Håller verkligen tummarna för att det inte ska bli värre. Finns annat planerat nu.

Imorse låg jag o drog mig så länge det gick.
Tänkte att jag får komma när jag kommer huvudsaken är att jag kommer till jobbet idag.
Måste sovit hur tokigt som helst för min nacke var jag inte kompis med till en början.
Tycker det lätt blir så när man är/ blir sjuk.

Efter lunch intaget blev det en kort promenad, väldigt kort, till Gottis. Det var längden jag orkade gå idag.
När jag kom tillbaka blev det lite bättre.
Bytte in min 10-an lott jag fick på blodgivningen till en ny.
Tänkte slänga den i precis samma sek som jag såg 3 st 100:-, sen blev det inte sämre när det va dubbelt upp.

Nu är det jobb en stund sen möte.. Vill bara åka hem...

Ta hand om er.

Kommentera

Publiceras ej